Alpinannesio normal doğumu hiç bilmiyorum ben sezeryan doğum yaptım. Yakma işlemi olduğu için benim sonradan baya bi canım yandı birkaç gün sonra toparladım. Benim bu doğumum inanılmaz zor oldu çok zor ayağa kalktım, açıkçası bunda tüp bağlamanın etkisi oldu mu emin değilim🤷♀️Doğum yapalı 1 ay oldu hala tam olarak toparlayamadım, Tabi herkeste aynı olur mu onu da bilmiyorum