Tugbadrsn Yok canım daha çpk genciz bide sanırım 40 yaş altındakilere doktor bağlamıyo hani tekrar bebek yapma olasılığı olur diye
Frozen Tugbadrsn yasa bakmiyor esin imzasiyla bagladi bi arkadasim 34 yasinda. Cok dusundum birara ama nolur nolmaz diye vazgectim. Allah korusun bunun hastaligi var. Dogurganligi öldürmeye gerek yok
Tugbadrsn Frozen Evet geöekten sıkıntılıda süreç o yağtıran akrabamın 4 çocuğu var ben bapltmasam dhaada olur diyordu
Asyalim25 Mom19 ya ben bağlattım 1.5 ay oldu oğlum 4 aylık ameliyattan sonra adet gördüm bu ay geciktim acaba hamilelik varımdır diye korkuyorum bağlayanlar soracaktım böyle bişey yaşadınız mı diye
Mom19 Asyalim25 Ya baglatipta hamile kalanları duyunca bende çok korkuyorum inşallah değilsinizdir.Onada guvenmiceksek ne yaparız biz.😱
Asyalim25 Mom19 ayy inşallah dua edin ya 4 çocuğum var oğlumla kızımın arası 2 Yaş oğlumda spiralle hamile kaldım psikolojim bozuldu gece uyuyamıyorum oderece
Asyalim25 Tugbadrsn hiç Bi zararı yok kapalı ameliyat oldum ben ağrı sızı hiçbişey yok bi hafta da normal hayatıma döndüm ama şimdi günüm gecikti inanılmaz b korku var gebelik olabilir diye
Mom19 Asyalim25 🥺🥺Allah yardımcın olsun ya yeni doğum yapınca 1 sene gecikme olabiliyormuş umarım öyledir .Benim de küçük kızım 27 aylıkken doğum yapıcam gerçekten zormu.Bizde korunurken oldu aslında bağlatma ameliyatına randevu alcaktim hamile olduğumu öğrendim
Tugbadrsn Asyalim25 Ay inşallah öyle bişi yoktır belkş regl de düzensizlik yapmış olabilir doktora sormak lazm
1234___ Asyalim25 merhabalar bende laparoskopi yöntemiyle kordon bağlamak istiyorum biraz bilgilendirirseniz beni bu konuda minttar kalırım
Asyalim25 Mom19 ben doğumdan sonra adet gördüm Bi ameliyattan önce Bi sonra oğlum 4 aylık bu ay gecikti
Asyalim25 Tugbadrsn yok reglin onunla Bi ilgisi yokmuş sordum Dr bide ben ameliyattan sonra gördüm Bi kere bu ay geciktim