Bende buaralar ıkısı arasında kalmıştım .spreyli pratık gorunuyor kovalıya gore ama bana pek hijyen gelmedi spreyli olan sebebiyse fiber bezle bulundugu alanın tozunu yapıstırıyor bellı bır alan sılınınce taban pis oluyor onu çıkarıp yıkamak gerek yoksa tabandakı nemli bezle tozu yerde sürerek gezdirmekten başka bir işe yaramaz eee ıkıde bır cıkarıp yıkayacaksam kovalıyı yaparım daha iyi (dip not bebişim küçük 🤩)
ama henuz karar vermedım postları okumaya devam✌️