Deletedmom5 ben evlendiğimden beri yerleri elimle siliyordum, ama kızım büyüdükçe işler zorlaştı.
Kovaları ortaya çıkaramaz oldum, sprey mop benim için kurtarıcı oldu.
Yaklaşık dört aydır kullanıyorum, rahatladım valla. Ama ne olursa olsun elle silmenin temizliğini vermiyor gibi hissediyorum da artık onlara takılacak zamanım hiç yok, önemli olan görünen yerler bitsin kafasındayım artık 😂😂
bir de şarjlı dik süpürgem var oh mis gibi rahatça temizlik yapıyorum.
Mesela her gün mutfağı süpürüp sprey mopla siliyorum tertemiz görünüyor. Mutfak en çok kırıntı olan yer, elimden veya tencerenin kapağından su damlıyor leke oluyor, kova doldur boşalt derdi olmadan sil tertemiz.
Kullandığım sizin attığınız markayla aynı.