Gzde07 benimki de maalesef zorla yiyor kasik mamayi , ben ilk ek gidaya basladigimda pirinc ununa biraz irmik 2 tane bebe biskuvisi ezip sulu kivamda iciriyordum onu severek iciyordu denemeni tavsiye ederim , bebe biskuvisi zararli diyenler olacak haklilar ama en azindan keci sutlu olanlar daha iyi e bebekten aliyorum ben