Bebeğim 3,5aylık kilo alımı çok az sütüm yetmiyor doktor mama ver dedi ama hiç bişekilde içmiyo sürekli ağlıyo mama verince,
mama da değiştirdim ama aynı 😒bugün yine kontrolümüz vardı 15günde 100gr almış sadece doktorda kaşık mamaya başla dedi normalde 4.ayda başlanılıyormuş ama bişey olmaz aç kalmasın dedi.bende çok tedirginim bişey olur mu ki varmı erken başlayanınız?