Smy16 2 aylıkken benim bebeğim de memeyi reddetmeye başladı. Emzik veriyordum bıraktım vermedim uyanıkken hiç zorlamadım emmesi için hep uykuluyken verdim. Beş gün sonra 4 aylık olacak ama hâlâ tam anlamıyla düzelmiş değil. Üç gün emerse dört gün zorluk çıkarıyor ama tamamen reddetmesinden iyidir. Aç olduğu için o açığı illaki kapatıyor gece emerek ya da gündüz uykusunda emerek. Siz de zorlamayın emzik biberon kullanmayın zamanla geçer inşallah