Smy16 tabiki geçecek ben oglum hic emmeyecek sanmistim baslarda hicbisekilde ne meme tutmayi biliyordu ne emmeyi biliyordu sarılık yuzunden 1aksam hastanede yattik ondan sonra korkup mama almistim 1kutunun yarisini kullandim sonra sütüm var diye mamaya devam etmedim mochi pompa kullaniyordum hem emzirip hemde sütümü bir sure biberonla verdim ama emzirmeyi hic birakmadim sonradan biberona tamamen alışmasın memeyi hic istemez diye korktm pompayi biberonu da kestim oyle oyle alisti cok sukurr sende pes etmeeeeee