Safiye05 sorun değil cnm istediğini sorabilirsin değerlerini hatırlamıyorum cokkk zaman geçti ilacı kesemiyorlar hemen cnm değere bakıyorlar aylarca sonra ilacı mesela haftasonu yarım haftaici tam olarak 1 yıla yakın takip etti sonra birgün arayla yarım ve tam sonra çeyrek ve yarım sonra sadece çeyrek en son haftasonlari sadece işte en sonra tamamen kesti 1 ay sonra getirin dedi haftaici götürecem hemen kesince değerler bozulur zarar veriri bebeklere ve dusn gene iyi olsa blle 1 yıla yakın gene takio edecem dedi hormon öyle grip gibi dgeil cnm çok iui bakman lazım sana şöyle diyim ilacı asla aksatma bak bu çok önemli birşey ve hergun aynı saate ver 30 dk sonra emzir antibiyotik ilaç verirsen arada 2 saat geçsin sonra ver ilacın etksiini düşürüyor benim kızım prematüre diye çıktı olabiliyor bazı bebeklerde korkma