eylulpeker merhaba , benim oğlumun da yüksek çıkmıştı tekrar kan verdik hata oldu tekrar istediler. Bizde artık özelde koldan kan vermiştik. Çok şükür normal çıkmıştı. İlk günlerde değerler çok değişiyormuş. İçinizi ferah tutun , umarım normale döner. Yüksek olsa dahi ilaç tedavisi oluyor diye biliyorum .