mirayybebek bende sma optipro 1 numara kullanıyorum kızım 2 ay 11 günlük oldu ama uzun zamandır kakasını yeşil ve cıvık yapıyor içinde nokta nokta Pütürler var birde kakasını yaparken çok gürültülü bi şekilde yapıyor internetten araştırdım şuan kullandığımız sma optipro yenilenmiş kutusu içeriği değişmiş ve herkes bebeğimi ishal yaptı diye şikayetçi yorumlarda sizin bebeğin kakası nasıl acaba