Aptamil ardından hipp organik combiotik ve bu hafta similac ile devam ediyoruz. Gaz sorunu nedeni ile değiştiriyorum ben dr bir sakınca görmüyor markayı ben araştırıp onay aldım hep. Anladım ki ne kadar para dökersem dökeyim günde bir defa kaka ve gaz sorunu devam ediyor. Similac üçü arasında en başarılı olanı oldu üstelik hepsinden makul. Bebelac gold ve sma alacağım eğer ki memnun olmazsa arkadaş.