Ya bizde 4 aylığız 300 gram almış bu ay çom üzüldüm memeyide red ediyor sağıp veriyorum biberon içmiyor kaşıkla döküyo hazır mama yemiyo normalde her gittiğimzde 700 800 gram arası alırdı nedense durdu bu ay. Bide pozitif olmim mi bu işin içinde çıldırmak üzereyim sabır diye yalvarıyorum