Nurtenn4161 doktorunu değiştir aile hekiminde olan ebe sanırım bunu diyen otomatikman ebende değişir,ayrıca sağlık ocaklarının ne işe yaradığını anlamış değilim çocuğumu götürdüm ateşlendiğinde yüzümüze bile bakmadılar ip germişler kapıya anlam veremiyorum