Sevvaldal sallayarak uyutuyorsaniz eger once onu biraktirmalisiniz. Ben şöyle yaptim uykusu geldiginde kendi yatagima uzandik poposunu pispisladim. Aglamadi ama uyumasi uzun surdu belki 1.5 saat. Kalkmak istediginde geri yatirdim mizmizlandiginda kucagima aldim sonra geri yatirdim. Arada poposundan salladim. Bi hafta kadar boyle gittik. Sonra sadece pispislayarak sırtını sivazladim yada saciyla oynadim. Hic acele etmedim niyetim onu korkutmadan, aglatmadan ilerlemek oldu ve bu benim icin acayip buyuk gelismeydi çünkü oglum gerçekten cok nazli 😀 bunada alışınca bu sefer uykusu bi tik daha fazla geldiğinde yataga gittik ve müdahale etmeden kendinin uyumasini bekledim. Arada miziklayinca sirtini sivazladim. Bunlara alışınca baya bi boyle gittik 13 aylikken odasini ayirdim bu sefer besik başında bekledim hep. Simdi yine uykusu gelince gidiyoruz odasina (bundan once rutinimiz var hep oyle devam eden) besigine yatiyo ben bekliyorum o uyuyo. Tek basina uyuyordu iyi uykular deyip cikiyordum ben ama komsu tadilat yapti ve matkap sesinden cok korktu simdi tek uyumuyo ama benim için bu sorun degil ben seviyorm odasında beklemeyi :) yardimci olabilirsem, sizde rahata kavusursaniz ne mutlu 🌼