muennesgenc mamayı biberobla değilse eds yöntemi yada kaşıkla ver canım biberonla hızlı cekiuolar doyduklarını anlamıyolar,her bebeğe 100 versende 200 versende içer doyma hisleri yok,bizim bebiş sarılık oldu sonra mama verdi doktorumuz çok verdiğimiz için reflu oldu.,dikkat et