Minikbebegim1 benim bebeğim öyle. Doyduğunda ağlıyor mesela çekiyor süt geliyor bırakıp ağlıyo bi daha deniyo ağlıyo süt gelmesin bende uyuyayım istiyor. Gazını çıkarıp hemen emzik veriyorum uyku moduna geçiyor. Gece uykusu hariç emzik düşünce uyanıyor 😭