Minikbebegim1 Emzik istemiyor olabilir. Her bebek emzik sevecek diye birşey yok.Ben oğluma 2 ay uğraştım milletin çevremin “ver emzik rahat edersin,seni emzik yapmış ne bu böyle”laflarıyla. Alıştırdım da. Ondan sonra meme reddi yaptı.Laf söyleyenler evinde uyurken bi 2,5-3 ay daha memeye döndürmekle uğraştım.Hadi bu sefer emmiyor sağ bakam sağ süt kesilmesin.Üzüntüden o da azaldı.Zor bela destekle uzmanla filan sütü çoğalttım, oğlumu memeye geri döndürdüm.
Çocuğumun gazı varmış, bağırsak kıvrımları sıkmış.En son bi doktor usg istedi de gördük.Meğer ondan habire meme çekeliyormuş napsın en güvendiği rahat ettiği yer.Bileydim kendi kafamı dinlerdim.
O yüzden sakin olun,emzikle kavga ediyorsa verin memeyi. Sadece aç oldukları için emmezler.