Elifdoruk0103 Aynı sizin gibiyim şuan. Parasında değilim çok şükür verecek paramız var.1 yaşına kadar yaptırmadım şimdi 17 aylık .Eşime diyorum ne yapalım diye sen karar ver gidip yaptıralım diyor 🙂Rota aşılarını düşünmedim yaptırdım ama menenjitte kararsızım açıkçası ben de.Menenjitli çocuk fotoğrafları falan görünce kötü oluyorum tabi, yanlış mı yapıyorum acaba diye.ilk oğluma yaptırmadım ne rota ne menenjit çünkü bilgim yoktu. Şuan 8 yaşında o 🙏🏻Bu oğluna kararsız kaldım işte . Ne uzun oldu ya