Hayat63 şimdi ateş ölçerin de sesini kısayım diye ayarları bozdum ölçmüyor doğru düzgün :( Çin malı markası bile yazmıyor üstünde bakayım nasıl ayarları yapılıyor diye. kol altından ölçen babyjem var oda ölçmedi doğru düzgün siz ne marka kullanıyorsunuz ateş ölçeri yarın ilk işim kaliteli birşey almak :(