4 ay aşısı olduk. Bu gün sürekli kaka yaptı uyumadı ve huzursuz yaklaşık 2 saat önce ateşi çıktı 37 oldu. normalde 36.4 hep. Üzerini ince giydirdim çıtçıtlı body, sweet ve ince pijama ile uyuttum. Şuan 36.8 36.4 değişiyor. Oda soğuk oluyor gece yatarken üstünü nasıl örtmeli miyim? İlk kez ateşlendi panik oldum 😓