Brsmom yaa ben de Perşembe günü uygulamaya başladım , tartı günüm Çarşamba günü fakat diyetisyenim Çarşamba gününe kadar 3 kilo kadar diye tahmin etti , emzirmiyorum canım ama sütümü sağarak veriyorum oğluma, anne sütü azalmasın diye komposto yazdı canım , bence kompostoyu ihmal etme