Kbrltn3435 Deletedmom418 estagfirullah ne yanlıs anlaması☺️Mama veriyorum 180 cc ac olamaz diye düşünüyorum
Deletedmom418 Kbrltn3435 haaa o zaman aç değil de bebelik tribine girmiş 🤣 benim sütüm az dı açmış meğersem.
Arhan-Tansu Kbrltn3435 bizde öyleyiz malesef 40 dk 50 dk de bir uyanıyor sabaha kdr ayagımda sallıyorum cok yoruldum uykusuzluktan başım agrıyor🙁
Yasemintskrn72 Aynı durumdayız 5 aylıkken basladı 6.aya girdik hala devam ediyor ağlayarak uyanmalar sabaha kadar beni emzik olarak kullanıyor gündüzde gece yaramadığı için çok huysuz 🤐