Nevo canım benimde oğlum öyleydi anadizinde yattı 2,5 ay bir haftadır maşallah yatıyor yatağında ama nasıl kurdun düzeni dersen şöyle gündüz anne sütü alıyorsa mutlaka göğüsümde uyuyakaldıkça beş dk da uyusa beşiğine götür ve ayrıca uyumadan beşiğine alma ilk zamanlar krize sokuyor o ağlama çünkü bebeği dahada inada biniyor olay 🙄bizde öyle oldu ve bizim dönencemiz çok işe yaradı geceleri yıldızlı bir aydınlatması var üstünde uyandığında o yıldızlar dikkatini çekiyor inanılmaz he ne var bununla beraber benim sepet beşik yatağı çok yumuşaktı mesela onu sevmediği kesindi onun yatağının üstüne bi tane kendi yorganlarından katlayıp koyduk sorun ne onu çöz önce neden sevmiyor