Nevo vallahi şimdiki çocukların 2 şer tane beşiği anne yanı birde büyük beşik.ayrı odaları babybestleri ana kucağı var ama kesinlikle yatmıyorlar anne yanı illa 😂😂 şuan 11 aylık bende çok zor alıştırdım halada dala dala yatmaz uzun uzun yatmaz çok kalkar yanıma alsam deliksiz uyur ama aramızda ezilecek diye yatırmıyorum.yanına tshirt felan koyabilirsiniz kokunuz var zanneder ben öyle alıştırdım