Melekmelis Ben de doğumdan itibaren hipp kullanıyorum…şimdi 6 aylık hipp 2 ye geçiş yaptım. Teneke alıyorum internette daha uygun 👍🏼
Melek-3434 Hipp aldım arkadaşlar Çarşamba günü kontrolümüz var doktora sorup başlayacağım inşallah teşekkür ederim hepinize ☺️☺️