Aptamil kadar gaz yapan mama yoktur bence kesinlikle tavsiye etmiyorum . Benim bebeğimi çok sıkıntı yaşattı . Hip çok daha iyi gaz yapmıyor . Fakat çok acıktırıyor . Similac da iyi bir mama ben similac kullanıyorum şuanda hip doyurucu olmadığı için .