Busraygt biz de 2 gün önce olduk aşı olduğu gün gayet iyiydi ama ertesi günü midesi kalktı emmek istemedi hiç. Emse de ardından kustu. Doktorumuz bunların normal olduğunu aşının mide ve bağırsakta hassasiyet yapabileceğini söyledi. eğer hiç emmezse sıvı takviyesi yapmalıyız dedi ama çok şükür akşam üzeri emmeye başladı ve kakasını yapınca rahatladı.