Defnezeynep1 yok canım ben en son 4 aylıkken kontrole gittim herhangi bisey demedi daha yeni 5 aylık oldu. Oturma hakkında biz 4 ayda başladık çünkü yatmak istemiyordu kafasını diklestirip kalkmaya çalışıyordu doktorum da artık yatma bebeği değil gün içinde 5 10 dk oturtun dedi. Kucağımda ara da bir oturtuyorum yatırdığımda direk kendi kalkıyor. 3 4 gündür de yatirinca ellerinden tutuyorum destek alıp kendi kalkıyor ama doktor reflekslerini kontrol edip oturtabilirsin dedi bana 🙏