Merveensar Bugraninannesi_ Benim oglusumda 34+1 de dogdu 2.450 kilo 1 hafta küvezde kaldi suan 4 aylik 7 kilo dkromuz gelisimi çok iyi dedi 👍😍
Btl2163 Bizde on buçuk aylıkiz şu an 35 haftalık doğdu ama çok zayıf ve iştahsız inşallah ilerleyen aylarda yakalariz yasitlarini
Deletedmom50 Bugraninannesi_ maslalah ama dış gelişim olarak çıkmıyor 🙄sadece cookkk aceleci bunlar cokkkk
Mom104 Bugraninannesi_ 35+0 iri bir bebekti 3000 gr doğdu hastaneden çıkarken 2500 a düştü 1 aylık kontrolünde yakaladığını söyledi şuan 15 aylık bi tosbik 💖🤲