_yaseminturann RabiAsya tamam balım aynı dönemde doğurunca ben Asyayla Kuzey Efe yi Mayısda doğacaklar diye kodlamışım aklımda çok pardon :)
[silindi] Bugraninannesi_ Haftalık doğdu oğlum. 2.060 gram ve 44 cm olarak. Şuan kronolojik 16 ay 18 günlük. Düzeltilmiş 15 aylık. Biz 10 aylıkken yakaladık yaşıtlarını. Gelişimide 10 ayından beri doğduğu tarihe göre takip ediliyor.
RabiAsya Bugraninannesi_ Benim suyum erken gelmişti kalp atışları düşüyordu bu sebeple erken doğum oldu. Bence her hamilelik her bebek farklı alakası olduğunu sanmıyorum bu erken oldu diğerleri de erken olacak falan yanlış düşünceler bunlar. ☺️🌸
Bugraninannesi_ RabiAsya benimde suyum geldi ilk durdurucaklardi baktılar çok geliyor sabah Doğuma alırız dediler gece 1.30 da gittim ertesi gün 2 de girdim Doğuma oda sezeryan normal de kendini itemez küçük dediler ne kadar doğru bilemem artık
MeryemSu Bugraninannesi_ 35+2 de 1,750 grm doğdu şuan düzeltilmiş 3 aylık en son kilosu 4.300 dü şimdi ne kadar oldu bilmiyorum henüz yakalayamadik galiba ama doktor doğum kilosuna göre iyi gidiyor dedi.
balporsuguu Bugraninannesi_ kizim 34+2 de 2300kg 42 cm dogdu ama sarilik oldu 2165 e düstü.Su an 2 aylik 4300 kilosu,54 cm boyu.Sanirim hala yakalayamadik
Bugraninannesi_ balporsuguu daha küçük ama yakalar kilosu boyu güzel bence tabi en iyisini doktor bilir
Bugraninannesi_ _yaseminturann bende sabah gittim hersey çok güzel iri bi bebek olucak falan dedi baya hareketliydi gece suyum geldi 😂
Birannebirfurki Bugraninannesi_ 31+3te 36 cm doğdu şu an 2 ay 20 günlük 4050 kilo 52 cm yakalamış mı acaba
Bugraninannesi_ Birannebirfurki biz ne desek yalan olur onu en iyi kendi doktoru bilir küvez de falan da kaldıysa bakar nasıl gittiğine çünkü
Bugraninannesi_ Birannebirfurki özel de Doğum yaptık belki de para icin yaptılar ama açılmam yoktu suni sancıda vermediler açılman olsun sunu sunu da yap demediler ama bende sabaha kadar yattım dolaştım odanın içinde
Deletedmom50 Bugraninannesi_ 25 haftalık doğdu kızım 700 Gr 28 cm şimdi 26 aylık ,🥰1 yaşında yakaladi dedi çok şükür zaten herşeyi zamanında yaptı dönme,oturma, emekleme, yürüme en önemlisi bunlar zaten ,❤️🙏
Bugra_0705 Bugraninannesi_ aynı haftada 32 +5 günlük doğdu oğlum gebelik zehirlenmesi nedeniyle 1710 kg 40 cm Di şükür şimdi 6 ayından gidiyor maşallahı var 🥰🤗♥️
Bugraninannesi_ Birannebirfurki orası biraz pahalı bi hastaneydi şimdi sordum muayene ücretini nerdeyse iki katı olmuş zaten
Bugraninannesi_ Deletedmom50 insallah gerçi bunun herseyi hızlı dişi falan da hızlı çıktı suan 8 tane var 😂
Deletedmom50 Bugraninannesi_ maslalah ama dış gelişim olarak çıkmıyor 🙄sadece cookkk aceleci bunlar cokkkk