Busra550 kuzum benim kızım da 4 aylık 1 aylıkken mukuslu kaka yüzünde döküntü ve kaşıntı başladı alerji Dr götürdüm kan ve deri testinde bişi çıkmadı dedi Dr ama egzema var dedi mustela stelepoia krem ve sampuan önerdi kullandım hix bir şekilde yüzümüz düzelmedi sonra tekrar gittim kaşıntıdsn uyuyamıyor hocam dedim hipokart diye kortizonlu krem yazmış bide saf vazelin sür dedi ama eczaci bebeklere kortizon kullanımı zararlı vermek istemem ama yine de anne olan sizsiniz dedi bendw aldım biraz araştırdım korktum kullanmaya ilacı kullanmadım vazelin aldım aktarfan onu sürdüm o iyi geldi biraz hafifledi ama hayla var 2 yaşına kadar sürermis