Zyal bizde ilk doğduğunda hırıltı vardı, reflü benzeri kusmaları tıkanmaları oluyordu. Popoda geçmeyen kızarıklık pişik, saçta ve kaşlarda geçmeyen konak, sürekli ıkınma kıvranma aşırı gaz, gürültülü mukuslu cıvık kaka, köpüklü ve pütürlü kaka, huzursuzluk uykuya dalamama, emmek isteyip kendini geri çekme gibi belirtiler olmuştu. Rota aşısından sonra da kakada kan başladı.