DogaLina kızım cişş diyo yetişirsek tuvalete yapıyor ama ben hamileyim zorlanıyorum biraz daha büyüyünce alışsın istiyorum. Herşeyi anlıyor ben takmıyorum ama geri zekalı gibi oluyo geç kaldı ne zaman konuşcak demeleri. Erken geç ve zamanında diye bişi var bence aceleye gerek yok bence