Mom987 başkasının çocuğu kilolu olur bizim zapzayıf. Yazık ya bu kız çok zayıf diyorlar🙄 gerçekten bir problem olduğunda da bir şey olmaz deyip duruyorlar 😑 kızımın yüzünde ve boyun bölgesinde kırmızı nokta nokta lekeler olmuştu bir şey olmaz dediler isilik dediler bilmem ne dediler, güvenmedim tabi doktora gittim bir sürü tahliller yapıldı. Yok efendim boşuna götürüyorsun, bir şey yok çocukta, yazık o kadar kan alınıyor canını yakıyorsun boş yere falan. Sonuçlar geldi kızımda genetik bir kan hastalığı çıktı 🙄