ma9419 hap ve prezervatif emzirdiğim için pek seçeneğim yok daha doktora da gitmedim ama haftaya gidicem işte sağlıklıysa doğumdan sonra değilse hemen spiral taktrıp 3 aylık iğne hap ve varsa kullanmayı planlıyorum çünkü ben 40 kontrolüme bile gidememiştim covid yüzünden yeni patlamıştı o aralar hastaneler normal hastalara bakmıyordu rahim iyileşti mi onu bile bilmiyorum yani