EsraKerimm binnur88 ilaç mı kullanıyordun 😰 bende kullanıyorum hangisini ama şimdiye kadar bende hicbişey olmadı
EsraKerimm binnur88 ben Yasmin kullanıyorum hiç oyle bişey duymadım saati saatine de alırım hayırlısı
binnur88 EsraKerimm aynen canim hayirlisi bu reginon hapi saglik ocagi veriyor ucretsiz ordan almistim
Adamelis12 binnur88 benim kızımda 7 aylık 9 haftalık hamileyim hayırlı olsun biz ikimizde korunduğumuz halde oldu
Nisa09 Bizde koruduğumuz halde şu an hamileyim hic ihtimal vermemistim ama nasip 😊 daha doktora gitmedim kan sonucunda yaklaşık 5 haftalık gozukuyor dedi doktorum pazartesi gidicem bakalim keseyi gorebilecekmiyiz. Bu arada kızımda 6.5 aylık
Boncukspor Nisa09 kusura bakmayın hangi korunma yöntemine rağmen gebe kaldiniz ,merakımdan sordum 😊 hayırlı olsun sağlıkla kavuşun
Zalimsin binnur88 ya karnındaki bebeğe zarar verdiyse Allah korusun adet söktürücü sonuçta. Böyle ilaçlar vermeden bı beta HCG istemesi lazımdı