Ay bende bekleyeyim burda ✋🏻 kızım 4 aylık 4 numara Molfix kullanıyoruz ama lastik yerleri iz yapmaya başladı. Daha şimdiden de 5 numaraya geçmek istemiyorum. Baby turco zeytinyağı olanı aldım deneme bezi o kızarıklık yapmadı hiç, ama gündüz kullandım geceleri molfix taktım araştırıyorum bende daha 😕