Swmkva biz de bugun 12 gibi yaptirdik. 37.4 e cikinca sksam 8 gibi verdik calpol. Bir de soyduk, kisa kollu citciyli badiyle ev zaten kalorifer ysniyor kömür baya sicak. 2 saattir 37 idi simdi 36.8 olmus. Tekrat calpole gerek yok sanitim. Gece boyunca takip ettiniz mi ?