Mimarannee Merhaba anneler, 2 saat sonra 2. Ay aşısı olmaya gideceğiz. Sonrası için aşırı gerginim neler yaşadınız ve önerileriniz nelerdir ? Ateş çıkarsa ne yapmam gerekiyor vs . Bir de atak haftasındayız 😅
Tosbigim Mimarannee Biz hiç etkilenmedik aşılardan. Ateşi en fazla 37.5 çıkıyordu. Korkma bişey olmaz inşallah. Hemşire ateşi çıkarsa fitil ver diyecektir zaten..
MirzaBoranArslan Mimarannee calpol verdi bize ateş için. Verem biraz zor bir aşı deri altına yapılıyo. Ateş olmadı ama çok şükür
Asya0114 Mimarannee bizde bugün aşımızı olacağız bendede var bi tedirginlik inşallah tüm bebekler acısız ateşsiz atlatır 🤲🏻
Goktug1308 Mimarannee aşıdan önce ilaç verme aşının etkisini yokediyor doktorumuz öyle söylemişti. 1.ay aşımızı ultrason cektirmeye gittiğimizde hastanede vurdurmuştum aşı oldu hemen pusetine koyup ultrasona götürmüştüm oglum ortalıgı ayaga kaldırdı 1 saat agladı ondan korkuma 2.ay aşılarıda agır oldugundan bir aşıda yıktıysa bu aşılarda zapdedemem dedim. Aşıdan sonra hemen pusete koymadım 2 dk sarıldım ondan sonra koydum beş dk icinde ağlamayı kesti ara ara mızıkldı doktoroumuzun tavsiyesiyle aşıdan 1.5 saat sonra yarım ölcek calpol verdim akşam uykusına gecmeden de yarım ölçek verdim be huysuzlandı ne ateslendi
Mimarannee Goktug1308 bana da öncesinde calpol ver diyen o kadar çok oldu ki . mantığı yok yani ortada ateş falan yoksa niye verelim.
Reyhanbal Mimarannee öncelikle sorunsuz atlatırsınız inşallah. Aşılar her bebekte ateş yapmıyo(benim kızımda yapmamıştı) huysuzluğu olabilir tabiki aşı yerleri acır. Ateşi çıkarsa takip edersiniz zaten ateş düşürücü kullanırsınız. Benim kızım 3 gün huysuz olmuştu onun dışında sıkıntı yaşamadık. Bide aklınızda olsun kolundaki aşı yeri hemen şişmicek 4. Ayı falan buluyo kabarması. İltihaplanıcak kabuk bağlıcak endişelenmeyin. 3 gün banyo yaptıramıcaksınız aşıdan sonra. Şimdiden geçmiş olsun 🌸
Goktug1308 Reyhanbal aaa bunu bilmiyordum dört gün olduk ası olalı bakıyorum kızarıklık yok seviniyordum kızarmadı kabuk olmadı diye 1/1.5 ay sonra mı yapacak yani
Hanifeikranur Mimarannee bizim de yarın çok korkuyoruz bi atlatsak şunu .3 aşı değil mi iki bacak bir kol yanlış bilmiyorum ? 😣
Mimarannee Hanifeikranur evet🙁 1. Ay aşısı normaldi bakalım bunu nasıl atlatacağız inşallah sorunsuz geçer sizinde…
Goktug1308 Mimarannee bana da gitmeden ya fitil ve ya calpol ver diyen çok oldu doktorumuza danışınca sakın aşının etkisini azaltıyor yok ediyor dedi aşıdan sonramı vereyim dediğimde de onda da 1.5/2 saat gecsin öyle ver demişti
Hanifeikranur Mimarannee biz bir taneye dayanamıyoruz onlar üç taneye nasıl dayanacaklar ya ☹️ İnşallah sorunsuz geçer sizinki de 🤲
Reyhanbal Goktug1308 aynen öyle. Hem kabuk bağlamalı zaten aşının tuttuğunu gösterir. Biraz geç yara oluyo o yüzden olmadı diye düşünmeyin. Yara olduğundada dokunmayın oraya kendisi bi kaç kez patlıyo tekrar yara oluyo
iremnurkilic Mimarannee bizde 2 hafta önce olduk çok şükür hiç etkilenmedik ateşimizde çıkmadı. Sizinde öyle olur umarım bende çok korkmuştum
Mimarannee iremnurkilic çok şükür çıktık. aşı olurken ağladı çok, şimdilik bir şey yok bakalım. tok karnına götürdüm yoksa ağlaması 2 ye katlanırdı🙏🏻
Agustosbocegi Mimarannee atak haftasimi kacinci haftada oluyo benim 8. haftam burnumdan geliyo da acaba o haftami bide asidan sonra tecrubelirini yazarmisin bizde cuma gunu olcaz asiyi 🤦♀️🤦♀️
Mimarannee Agustosbocegi 5. 8. 12. 17. .. diye gidyor baya fırtınalı geçiyormuş bu haftalar. bizde öyleyiz birde aşı zamanı denk gelince gerildim açıkçası 😩
Agustosbocegi Mimarannee Ay Allah yardim etsin ya bebesini etkilemez insallah. bizim atak bitince asiya denk gelecek o zaman bide onun huysuzlugu cekeriz tabi oncelikle bu huysuzluklar ataktansa 🤣🤣 sen simdi asiya gitmeden bir sey vercen mi bebegine