Skannesi yeni başladık canım 8aylık şuan , destekli veriyoruz biz yatağına yarı uykulu koyarak yada yanında yatıp okşayarak vs uyumasını sağlıyoruz zorlama yok eğer uyumazsa biraz zaman geçince tekrar deniyoruz öyle öyle ilerliyor , ben sallayarak uyutmadığım için daha kolay geçiyor benimkide memede uyuyor mesela ve sürekli yarım saatte bir kalkıyordu neyse ki onuda halletmeye başladık sadece ilk uyuduktan sonra bi kalkması oluyor diğer uyanmaları normal gerçekten acıkınca