Momyyyy benim güzelimi tarif etmişsiniz 🤗 benim kızım da aynı. 1 de gece uykusuna yatıyor, gece 2-3 kez emmeye kalkıyor. sabah da 11.30 gibi uyanıyor. 2 gibi tekrar uyku, 3,5 gibi uyanıyor. 6 gibi bir uyku daha. Onda da 7,5 8 gibi uyanıyor. Aslında sonra gece uykusuna geçsin diye bakıyorum ama yok, 10,30 gibi bi yarım saat şekerleme yapıyor dayanamayıp. Sonra da 1 gibi gece uykusu. Ben de 11 gibi uyusun istiyorum ama sabah uykusunu sevdiğimden sabah da onunla uyanıp yatak keyfi yapmayı seviyorum. Erken de değil oh güzel oluyor 😬
11 de uyuyup bir de 10-11 gibi uyansa misss🌸 Geç meç bir düzeni var diye mutluyum. Yavaştan geriye çekmeye çalışalım zamanla olur heralde siz de takmayın kafanıza sağlıklı olsunlar da 🥰