Kevser_ FzehraZefnan ben günde 2 bardak içiyorum ara öğünlerdeo yüzden bende yatarken içicem bundan sonra bestlak takviye süt artırıcı damla var onuda kullanıyorum ayriyetten
Caninanasi FzehraZefnan ben çok faydasını göremedim ya:( 2 fincan içerdim.. bulgur pilavı ve yarma çorbası inanılmaz süt yapardı bende…