Defne-anne Bebeğimin yanına maskeyle giriyorum mecbur ben bakıyorum ailem de pozitif. Evde sürekli maskeyleyiz eşimle normalde emzirıyodum ama ilaç içiyorum mama verıyorum suan. Ne zaman emzirmeye geçicem tekrar onu bilmiyorum
cinaralpinannesi Miracc2420 herkes öyle diyo artık bakalım şuan sadece koku ve tat belirtim var hafif geçiyo şuan
Mirayoguz cinaralpinannesi bizimde oğlumla karantinamiz yarın bitiyot allaha şükür. Önce eşim pozitif çıktı sonra 15 aylık oğlum. Hafif soğuk algınlığı gibi geçirdi. Benimde koku kaybım oldu test yaptırdım negatif çıktı. Eşimin covid olduğunu öğrenir öğrenmez başka odada izole oldu ama nekadar dikkat ettiysek malesef oğlumda oldu. İkiside şuan iyiler allah tüm hastalara şifa versin. Karantina süreci zor bi süreç insanı psikolojik olarak yıpratıyor hele de evde küçük bebek varsa.
Ozlemkose85 cinaralpinannesi bebeklerde bisey olmuyor dedi sagliktan gelenler bu aksam.yogurt yedir bol bol dediler
Emine06 Bizde yeni atlattık çok şükür 1 yaşında oğlum 7 yaşında kızım var ikisine de hiçbişey olmadı çok şükür hatta covid oldğmUzu bilmeden aynı yatakda yatmamıza rağmen ayrıca emzirdim emzirmyide kesmedim ama ilaç kullanmadım
Ayazbeyy Angel01 covid ciğerlerine atmış mı buna bakılıyor ciğere atmıssa heralde farklı ılaç vermelerı gerekıyor cunku cıgere atmıss cok yayılıyor ona bakıyorlar