Papatyaseverrrr Deletedmom78654 yok yanlis anlasilcak bi durum yok ozenti isimlerden bende hoslanmiyorum ustelik gunumuzde telafuzu hos diye anlamsiz isimlerde cok turedi o konuda katiliyorum size
Aselmevailaysena Hilallll2020 mevanin anlami da güzel(cennetül meva) kızıma adaş olur belki şimdi bazi insanlar r harfini söyleyemiyor ya yümeyda falan diyorlar ben o yüzden kararsız kaldım
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Hilallll2020 Bence fazl zorlama bir isim gibi geldi,beğenmedim. Ceyda,Şeyda, Feyza, Beyza, Eda,Ela falan da olabilir bence. Benziyor isim olsrak. Hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah ❤️