OzgE_K tabiimde bunlar benim fikrim burda herkes kendi fikrini ve zevkini söylüyor zaten ben o isimlerde kötü demedim yanlış anlaşılmasın ama o kadar fazla konuldu ki o yüzden daha hoş bulduğumu söyledim mesela benim kızımın adı da miray o zamanlar kimse de yoktu çok severek beğenerek koymuştum ama şimdi 5 kızdan biri miray bilseydim koymazdım. Yani bu bir eleştiri değil aslında farklılık güzeldir mevzu bu sadece