Eminegokhan canım öncelikle sakin çok geçmiş oldu geçenlerde bizde aynı durumu yaşadık 17 aylık bebeğimde 3 gün boyunca yüksek ateş 42 leri gördüm doktor ilk gittiğimde 6. Hastalık dedi 3 gün sürer sonrası döküntü dedi calpol dedi hafta sonuna denk geldi 2. Günü gecesi 41,5 oldu başka hastahaneye gittik antibiyotik verdi 3. Gün sonunda döküntü oldu tekrar ilk gittiğim doktora gittim antibiyotiği bırak 6. Hastalık dedi ki öyleydi şuan olduğun hastahaneden doktora bir sor istersen böyle bir hastalık olabilir mi diye rabbim beterinden korusun canımmm şifa bulsun miniğin hemen inşallah 🤲🏻