Minik0212 ben Okmeydanı devlet ve Şişli Etfal’e götürdüm 39 ateşle gezdim resmen ikisi de müdahale de bulunmadı olay çıkardım utandılar ikisinde de olay çıkardım eşim anlamıyor bana kızdı en son aldım kendi doktoruna götürdüm özelde 37,5 olmadan bırakmadı yatış yapacaktı ücret almadan ayarladı düşünce akşama çıktık valla bende o günden sonra devlete güvenmiyorum 😔