Tomi cok haklısınız bizde bir sürü damla kullandık 2 ay 11 günlük kızım hiç uyumuyor sürekli içli içli ağlaması bacaklarını cekip duruyor en son bizde amerikadan damla getirttik cok övdüler işe yaramadı hiç bi damla piyasadaki bütün damlaları da denedik zinco colinox relactaz metsil biogaia nurse harveys ve ayrıca nurse harveys colex şurubu amerikadan aldıgımız damla little remedıes hiçbiri fayda etmedi bunların en son biri dr browns biberon alın dedi gaz önleyiciymiş diye aldık oda fayda etmedi ve bu biberon 300 tl sırf bi ümit hadi bu sefer bu işe yarar diye diye aldığımız onlarca ürün değiştirdiğimiz 3. Mama bunlara verdiğimiz parayla yemin ederim 22 ayar bilezik alırdım koluma 🤦🏼♀️😂 artık bıraktım damla şu bu işini hepsi faso fiso bana göre. Ha bide bu aralar besin alerjisi girdi kafama kakası cıvık ishal gibi ve gürültülü kaka yapıyor birde karnı sürekli gurulduyor biberonla mama içirirken hiç gecmeyen gaz sancıları o kadar hareket ettiriyoruz bi iki pırt anca yapabiliyor bide alttan gazını cıkarınca kokulu oluyor bi kaç kişi alerji olabilir dedi en son ümit hafta sonu götürücem cocuk alerji uzmanına