havvaace her şey para tuzağı. Hiçbir damla fayda etmiyor. Sadece kendimizi rahatlatıyoruz. Kullanmadığım damla kalmadı nerdeyse. Yurt dışından getirdiler. Onun da faydası olmadı. Salla, omuzda gezdirerek anca o şekilde çıkıyor o gaz. Kaslar için masaj yapılmalı, yabancı bir bebek hemşiresi buldum. Yarın gelip yapacak. Bakalım nasıl bir sonuç olacak. Kasların yönetemiyor. Ondan bu ağrılar oluyor maalesef. 3-4 ayda beyni kas yönetme kısmı geliştiğinde anca biter. Hepimize sabır diliyorum. Zaman ve sabır. Başka bir çözümü yok yani.